Reebok ERS Racer

nah... don try to said me "bai jia" again ah!
i kinda long time didnt buy new kick already ah~
some more this 1 is for CNY, and the price is very cheap geh!
(don know why this model no ppl buy, they put a side and gv a lots of discount)

i bought it because i really like the color way ^^
so lucky, because this is the last pair when i bought it... (i mean the size)
me n yeatin wanted to buy for so long time jor...
and finally we bought it! with no regret~ hahaha...




izzit looks ugly? or bad design??
because they really put it a side and no ppl buy for long long time jor~

13 comments:

Xiao Wei said...

my new shoe also purple colour 1... hehehe...

Eunice K. said...

i dun think it is ugly wor, cozs i like the color too ^^

kutugump said...

jyeng lllllahhh!! it's the personality that makes the style not the price tag! so dont worry about it cuz munmun got personality!

yayawoo said...

weiwei : cool! purple color looks nice ^^

eunis : thanks you eunis, blue with purple and black, looks cool ^^

sui gor : muahaha... personality pulak~ thank you la sui gor ^^

Hooi said...

wow.. great color... my friend just told me that he wanna customize his skates exactly just like this color.. WOW.. nice nice~!!!

yayawoo said...

hooi : Yeah, we really love the color way for this kick ^^ tats y i agree with the color u choose for ur skates too la ^^

beebee said...

aiyoyoyo~
new shoe ohh~nice nice nice^ ^

yayawoo said...

beebee : yeah yeah, new shoe for CNY, but yeatin going to wear 1st for CNY, i wear back old shoe >.<

-mc- said...

no ugly at all! the color is nice la~^^~

yayawoo said...

mc : hahaha... Thank you mc ^^

dominic said...

from stadium pavilion? or h store?

yayawoo said...

Dom : this 1 we get from Stadium Pavilion, got 1 area selling those 40% shoes there ^^ Hstore i cant find it la yesterday i drop by to BB plaza >.< too bad...

ten1o said...

BAI JIA!!!!!!!!!!! hahaha very nice...